ABD iPhone kullanıcılarının yalnızca% 4'ü uygulama reklamlarının izlenmesine izin veriyor

ABD iPhone kullanıcılarının yalnızca% 4'ü uygulama reklamlarının izlenmesine izin veriyor
ABD iPhone kullanıcılarının yalnızca% 4'ü uygulama reklamlarının izlenmesine izin veriyor

Bu oran küresel olarak % 12'ye ulaşıyor, ancak aslında yüksek değil.

Facebook'un iOS 14.5'in gelirleri önemli ölçüde etkileyeceğine dair endişeleri yersiz değil. Flurry Analytics'ten (Verizon ve Engadget'e ait bir şirket) alınan analiz verilerine göre, iOS 14.5'in piyasaya sürülmesinden bu yana, ABD'deki kullanıcıların yalnızca% 4'ü uygulamalara reklam izleme için izin verdi. Dünya çapındaki kullanıcıların oranı nispeten yüksek olmasına rağmen,% 12'ye ulaşıyor Açıkçası, hala karşı çıkan kullanıcıların neredeyse% 90'ı var. Bu analiz, Amerika Birleşik Devletleri'nde 2,5 milyon ve küresel olarak 5,3 milyon kullanıcıyı izledi.


2020'de yeni düzenlemelerin yürürlüğe girmesinden bu yana Facebook, Apple'a kesintisiz bir şekilde saldırıyor. Bunu "küçük işletmelere karşı bir mücadele" olarak konumlandırmanın yanı sıra, kişiselleştirilmiş reklamların olmamasından sonra, bazı şirketlerin abonelikler gibi diğer kanallar üzerinden ücret almak zorunda kalabileceği ve bu da tüketicilerin çevrimiçi deneyimini olumsuz yönde etkileyebileceği anlamına gelir. Ancak her durumda en büyük kaybeden Facebook kendisi ve iOS gelirinin büyük bir kısmını kaybedecek. 2020 Q4 kazanç raporunda, reklam gelirlerinde de büyük bir düşüşe hazırlandı.


Apple, tüketicilerin bilgi alma ve bilgilere dayanarak seçim yapma hakkına sahip olması gerektiğine inandığı için daha önce teslim olmayı reddetmişti. Artık tüketicilerin hangi tarafta olduğunu gösteren gerçek veriler olduğuna göre, Apple'ın Facebook'a karşı savaşmak için daha fazla nedeni olmalı.